سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشی ها از نظر طول عمر باتری

باتری ، از جمله مهمترین ویژگی های یک گوشی می باشد که خریدار در هنگام خرید گوشی باید به آن توجه می کند. در واقع به وسیله ی این قطعه، تلفن همراه می تواند دسترسی طولانی تر به مخاطب در انجام کار های خود دهد. همین موضوع باعث شده است برند های تولید کننده گوشی در جهان، همواره روی قدرتمند بود این قطعه از تلفن همراه خود، به صورت شبانه روزی کار کنند. چنین فعالیتی، باعث شد گوشی هایی در جهان تولید شود که از باتری های قدرتمندی ساخته شده اند.
هدف از ایجاد چنین مقاله ای، این است که با گوشی هایی از برند های سامسونگ، شیائومی و هواوی آشنا شویم که باتری های قدرتمندی داشته و در این رابطه، حرف هایی برای گفتن دارند. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات پیرامون این موضوع می باشید و یا قصد خرید گوشی را دارید، لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.



 

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید و دوام باتری اهمیت زیادی برای شما دارد، مدل های زیر می تواند برای شما مناسب باشد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M51

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M51

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M51   از نظر باتری، در شرایط مطلوب و مناسبی قرار دارد. این گوشی در سال سپتامبر سال 2020 معرفی و راهی بازار شد. این گوشی از نظر مشخصات، در رده متوسط و رو به بالایی قرار دارد. البته که اصلی ترین ویژگی این گوشی که آن را متمایز کرده است، بخش شارژدهی است. باتری نصب شده روی این گوشی توسط سامسونگ، 7000 میلی آمپر بر ساعت است که یک عدد خیره کننده محسوب می شود. علاوه بر این، سامسونگ در کنار این گوشی، از یک شارژر سریع 25 واتی استفاده کرده است. این شارژر می تواند ظرفیت 7000 میلی آمپری این گوشی را در عرض 115 دقیقه، به صورت کامل شارژ نماید.





طی بررسی های انجام شده بر روی این گوشی، مشخص شده است که باتری نصب شده روی M51، می تواند به مدت 156 ساعت دوام بیاورد. در این مدت زمان، می توان 52 ساعت 57 دقیقه مکالمه انجام داد، 16 ساعت 52 دقیقه وب گردی کرد و 25 ساعت 14 دقیقه ویدیو دید. قیمت این گوشی در بازار، 470 یورو می باشد.
طی بررسی های انجام شده بر روی این گوشی، مشخص شده است که باتری نصب شده روی M51، می تواند به مدت 156 ساعت دوام بیاورد. در این مدت زمان، می توان 52 ساعت 57 دقیقه مکالمه انجام داد، 16 ساعت 52 دقیقه وب گردی کرد و 25 ساعت 14 دقیقه ویدیو دید. قیمت این گوشی در بازار، 470 یورو می باشد.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M62

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M62

حدود یک نسل جلوتر از M51، سامسونگ گوشی دیگری با عنوان Galaxy M62 راهی بازار کرد. این گوشی نیز مانند نسل های قبلی خود، از یک باتری قدرتمند 7000 میلی آمپر بر ساعت بهره می برد. مانند Galaxy M51، سامسونگ برای این گوشی نیز از یک شارژر سریع 25 واتی استفاده کرده است. بنابراین می توان انتظار داشت در مدت 115 دقیقه، گوشی به صورت کامل شارژ شود. نکته ی آخر در مورد این گوشی، این می باشد که سامسونگ آن را در مارچ 2021 تولید و راهی بازار کرده است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy F62

گوشی سامسونگ مدل Galaxy F62

سامسونگ پس از قرار دادن باتری 7000 میلی آمپر بر ساعتی در سری های M، اینبار این باتری را در سری F62 خود قرار داد. این گوشی در فوریه سال 2021 وارد بازار شد. از جمله ویژگی هایی مهم و چشمگیری که این گوشی به همراه خود دارد، همین باتری 7000 میلی آمپر بر ساعت آن می باشد. در کنار این گوشی، یک شارژر سریع 25 واتی نیز گنجانده شده است. البته قیمت این گوشی نسبت به گوشی های دیگر سامسونگ بسیار مناسب تر است. کاربران و خریداران می توانند تنها با پرداخت 270 یورو، این گوشی را خریداری کنند و از امکانات و ویژگی های آن بهره مند شوند.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S20 Ultra 5G

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S20 Ultra 5G

از جمله دیگر گوشی های قدرتمند سامسونگ در زمینه باتری، گوشی Galaxy S20 Ultra 5G می باشد. در این گوشی، شاهد استفاده شدن از یک منبع تغذیه به قدرت 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشیم. شاید این حجم چندان ایده آل نباشد اما قرار گرفتن یک شارژر قدرتمند در کنار این گوشی، آن را بسیار متمایز کرده است. سامسونگ برای این گوشی، از یک شارژر سریع 45 واتی بهره برده است. این شارژر سریع، می تواند به سرعت گوشی را شارژ کند که این موضوع بسیار هیجان انگیز می باشد. البته که این گوشی می تواند به وسیله یک شارژر 15 واتی وایرلس نیز شارژ شود. روی این گوشی برچسب قیمتی 457.73 دلار خورده است.

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G

 

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G

اگر مقاله های پیشین ما را خوانده باشید، حتما متوجه شده اید که یک پای تمام ویژگی های جذاب و هیجان انگیز، Galaxy S22 Ultra 5G می باشد. این گوشی قدرتمند که در اکثر زمینه ها پیشتاز است، در بخش باتری نیز این موضوع را حفظ کرده است و ویژگی های ایده آلی را در خود می بیند. سامسونگ برای این گوشی از یک منبع تغذیه 5000 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. این باتری بوسیله یک شارژر سریع 45 واتی در مدت کوتاهی شارژ می شود. البته که شارژر وایرلس نیز در این بخش حضور دارد و می تواند گوشی را شارژ نماید. برای این گوشی، قیمت پایه 779.99 دلار در نظر گرفته شده است.

 

بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری

اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید و دوام باتری اهمیت زیادی برای شما دارد، مدل های زیر می تواند برای شما مناسب باشد.

گوشی شیائومی مدل Redmi K50 Ultra

گوشی شیائومی مدل Redmi K50 Ultra

شاید در بخش باتری، بتوان سرآمد تمام برند ها و گوشی ساز های دنیا را برندی به نام شیائومی نامید. این برند پیشتاز چینی، علاوه بر اینکه توانسته است گوشی های بسیار قدرتمند و هیجان انگیزی وارد بازار کند، در بخش باتری نیز فعال بوده و گوشی های خود را با میزان شارژدهی بالا روانه بازار کرده است. نخستین گوشی قابل بررسی از این برند، Redmi K50 Ultra می باشد. این گوشی در آگوست 2022 و به تازگی معرفی شد. این گوشی، از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت برخوردار است. البته بخش هیجان انگیز این گوشی، شارژر آن می باشد. برای این گوشی، یک شارژر بسیار سریع 120 واتی قرار داده شده است. این شارژر فوق العاده، می تواند تنها در عرض 19 دقیقه، باتری را به صورت کامل شارژ نماید!

البته که چنین کاری از شیائومی اصلا بعید نبود و همانطور که مشاهده کردید، آن را عملی کرده است. از طرف دیگر، شیائومی برای این گوشی یک قیمت بسیار رقابتی نیز تعیین کرده است. همین موضوع باعث می شود رقبای این گوشی، کار بسیاری سختی برای تصرف جایگاه آن داشته باشند. برچسب قیمتی این گوشی، 430 یورو می باشد.

گوشی شیائومی مدل 11T Pro

گوشی شیائومی مدل 11T Pro

شیائومی در اکتبر سال 2021، از گوشی 11T Pro رونمایی کرد. این گوشی قدرتمند، در تمام زمینه ها از کیفیت بالایی برخوردار است. اصلی ترین بخشی که می توان با آن مانور داد، بخش باتری این گوشی می باشد. شیائومی در این بخش، از یک قطعه 5000 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. همچنین در کنار آن، یک شارژر بسیار سریع 120 واتی نیز گنجانده شده است. پس از بررسی های متعدد، مشخص شده است که این شارژر می تواند تنها در عرض 10 دقیقه، 72 درصد گوشی را شارژ کند. همچنین برای شارژ کامل این گوشی، نیاز به 17 دقیقه زمان است.

همانطور که مشاهده می کنید، این اعداد و ارقام برای شیائومی بسیار راحت تبدیل به واقعیت می شوند. اعدادی که برای برند های دیگر بسیار سخت و رویایی می باشد برای شیائومی سهل و آسان است. قیمتی که شیائومی برای 11T Pro تعیین کرده است، 405 دلار می باشد.

 

گوشی شیائومی مدل Redmi K50 Pro

 

گوشی شیائومی مدل Redmi K50 Pro

در مارچ 2022، شیائومی از گوشی جدید خود تحت عنوان Redmi K50 Pro رونمایی کرد. این گوشی قدرتمند، توانسته است در بسیاری از موارد، نظر مصرف کننده را به خود جلب کند. شیائومی در بخش باتری این گوشی، چیزی کم نگذاشته است و از یک منبع تغذیه 5000 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. علاوه بر این، درون جعبه این گوشی، یک شارژر بسیار سریع 120 واتی به چشم می خورد. این شارژر سریع، توانایی دارد در عرض 19 دقیقه، به صورت کامل گوشی را شارژ کند. شیائومی برای این گوشی قدرتمند، قیمت 430 یورو را در نظر گرفته است.

گوشی شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G

گوشی شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G

شیائومی در مارچ 2022، اقدام به عرضه گوشی دیگری از خود تحت عنوان Poco X4 Pro 5G کرد. این گوشی، دارای باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. همچنین برای این گوشی، از یک شارژر سریع 67 واتی استفاده شده است. در بررسی های انجام گرفته، مشخص شده است که برای شارژر 70 درصد این گوشی، نیاز به 22 دقیقه و برای شارژ کامل این گوشی نیز نیاز به 41 دقیقه زمان است. در نسخه ی پایه، برای این گوشی قیمت 271 دلار تعیین شده است.

 

گوشی شیائومی مدل 12 Pro

گوشی شیائومی مدل 12 Pro

یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های شیائومی که ظاهری زیبا و مشخصات قدرتمندی دارد، 12 Pro می باشد. این گوشی در جولای 2022 معرفی شد. در بخش باتری، این گوشی دارای یک منبع تغذیه 5160 میلی آمپر بر ساعت می باشد. علاوه بر این، شیائومی برای این گوشی نیز از یک شارژر سریع 67 واتی بهره برده است. البته که استفاده کنندگان این گوشی، می توانند از شارژر وایرلس 50 واتی نیز برای شارژ آن، استفاده کنند. شیائومی برای این گوشی، قیمتی در حدود 570 یورو را تعیین کرده است.

گوشی شیائومی مدل Black Shark 3 Pro

گوشی شیائومی مدل Black Shark 3 Pro

یکی از خاص ترین گوشی های تولید شده توسط شیائومی که در حوزه گیمینگ فعالیت می کند، Black Shark 3 Pro می باشد. این گوشی در مارچ 2020 معرفی و روانه بازار شد. در بخش باتری این گوشی، شاهد یک منبع تغذیه 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشیم. همچنین در کنار آن، یک شارژر سریع 65 واتی نیز گنجانده شده است. این شارژر سریع می تواند در عرض 38 دقیقه، گوشی را تا میزان 100 درصد شارژ کند. این موضوع از این نظر برای گیمر ها مناسب است که می توانند به سرعت گوشی خود را شارژ کنند و به بازی کردن خود بپردازند. شیائومی برای این گوشی، 940 یورو قیمت را برگزیده است.

 

گوشی شیائومی مدل Poco X3 GT

 

گوشی شیائومی مدل Poco X3 GT

این گوشی در سال 2021 و در ماه آگوست معرفی و روانه بازار شد. این گوشی را می توان از جمله گوشی های قدرتمند اما میان رده شیائومی عنوان کرد. در بخش باتری، این گوشی دارای یک منبع تغذیه 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. در کنار آن، یک شارژر سریع 67 واتی نیز قرار داده شده است. این شارژر سریع، می تواند در عرض 42 دقیقه، 100 درصد ظرفیت باتری گوشی را شارژ کند. این عدد بسیار شگفت انگیز اما جدید نمی باشد. البته که اوج کار شیائومی، مربوط به میان رده بودن این گوشی می باشد. معمولا این شارژر شگفت انگیز در گوشی های بالارده و گیمینگ به کار می رفت اما هم اکنون شاهد این موضوع می باشیم که شیائومی برای یک گوشی میان رده خود، از این شارژر بهره برده است. قیمت این گوشی، 268 دلار می باشد.

 

بهترین گوشی های هواوی از نظر باتری

اگر قصد خرید گوشی هواوی را دارید و دوام باتری اهمیت زیادی برای شما دارد، مدل های زیر می تواند برای شما مناسب باشد.

گوشی هواوی مدل Nova Y70 Plus

 

گوشی هواوی مدل Nova Y70 Plus

یکی از قوی ترین وبهترین گوشی های هواوی از نظر باتری، Nova Y70 Plus می باشد. این گوشی در می 2022 معرفی شد. این گوشی دارای منبع تغذیه 6000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. در کنار این گوشی، یک شارژر سریع 22 واتی نیز گنجانده شده است که وظیفه شارژ گوشی را بر عهده دارد. البته که این شارژر به پای شارژر های سریع شیائومی نمی رسد اما در نوبه ی خود، قدرتمند می باشد. هواوی برای این گوشی، قیمت 200 یورو را تعیین کرده است.

 

گوشی هواوی مدل Nova Y90

 

گوشی هواوی مدل Nova Y90

گوشی بعدی که از نظر باتری قابل قبول در برند هواوی می باشد، Nova Y9 می باشد. این گوشی مجهز به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. در کنار این گوشی، یک شارژر سریع 40 واتی گنجانده شده است. این شارژر سریع، می تواند در عرض 30 دقیقه، 50 درصد گوشی را شارژ کند. این گوشی دارای قیمت 250 یورو، می باشد.

گوشی هواوی مدل Mate 20 X


 

گوشی هواوی مدل Mate 20 X

گوشی Mate 20 X در سال 2018 تولید و راهی بازار شد. از این نظر، این گوشی از جمله گوشی های قدیمی تر این مقاله می باشد. این گوشی دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر بر ساعت بوده و در کنار خود، یک شارژر سریع 22.5 واتی را می بیند. اطلاعاتی در رابطه با میزان زمانی که برای شارژ کامل این گوشی باید سپری کرد موجود نمی باشد. با این حال به نظر می رسد در سال 2018، این گوشی بازدهی مناسب و مطلوبی را از خود به جای گذاشته باشد. در سال 2018، هواوی برای این گوشی، قیمت 580 یورو را تعیین کرده بود.

گوشی هواوی مدل Y7a

 

گوشی هواوی مدل Y7a

آخرین گوشی از برند هواوی، مربوط به مدل Y7a می باشد. این گوشی در سال 2020 معرفی شد. در بخش باتری این گوشی، شاهد یک منبع تغذیه 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشیم. همچنین شارژر سریع 22.5 واتی نیز در کنار این گوشی قرار دارد. این شارژر می تواند در عرض 30 دقیقه، 46 درصد گوشی را شارژ کند که عدد قابل قبولی می باشد. هواوی برای این گوشی، قیمت 160 یورو را انتخاب کرده است.

 

کلام آخر در رابطه با باتری گوشی

همانطور که مشاهده کردید، امروزه گوشی های مختلفی در بازار وجود دارد که از باتری های قدرتمندی برخوردار هستند. در واقع برند های معتبر در جهان، به این موضوع پی برده اند که در عصر کنونی، افراد سمت گوشی هایی می روند که از ویژگی های قدرتمند در تمام زمینه ها بهره ببرند. در واقع تنها فعالیت روی یک بخش خاص از گوشی نمی تواند آن گوشی را متمایز کند.

یکی از این بخش ها که در دوره کنونی بیشتر مورد توجه برند های گوشی ساز در دنیا قرار گرفته است، باتری گوشی می باشد. همانطور که با هم مشاهده کردیم، شیائومی سرآمد تمام برند ها در ایجاد باتری و شارژر قدرتمند در گوشی ها می باشد. البته که غیر این برند های ذکر شده، برند های دیگری نیز حضور دارند که در این زمینه قوی و پرقدرت ظاهر شده اند. ولیکن در این مقاله به ذکر گوشی هایی از همین 3 برند، کفایت کرده ایم.

ضمن به پایان رساندن این مقاله میخواهیم وبسایت قلاب از بهترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش آنلاین و امکان مقایسه دقیق قیمت میان مدل های مختلف را جهت خرید آسان و مطمئن به شما معرفی کنیم. امیدواریم از خواندن آن رضایت خاطر داشته باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات مناسب و مفیدی را به شما کاربران عزیز، ارائه داده باشد.

 

کپی شده از ؛ https://gholab.ir/blog/بهترین-گوشی-های-بازار-از-نظر-باتری/دیجیتال/موبایل