سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت ابرو مردانه ( هزینه و روش کاشت )

عمل زیبایی کاشت ابرو که با هدف زیبایی چهره و ترمیم ابرو صورت می گیرد تنها مختص بانوان نیست. کاشت ابرو مردانه، دقیقا با هدف زیبایی چهره و اصلاح نقص ابرو در اقایان انجام می شود. در این مقاله از مجموعه مقالات زیبایی النا کلینیک دلایل ریزش ابرو در مردان و مراحل کاشت ابروی مردانه و مراقبت های لازم برای آن را توضیح داده ایم.

دلایل ریزش ابرو در مردان


ریزش ابرو در آقایان نیز مانند خانم ها دلایل مختلفی دارد. برخی دلایل ارثی است و برخی دیگر بر اثر بیماری و یا حوادث اتفاق می افتد. این دلایل عبارتند از :

  • بیماریهایی از قبیل تیروئید، آلوپسی اره تا (خودایمنی)
  • شیمی درمانی
  • افزایش سن
  • ریزش مادرزادی ابرو
  • ارث
  • جراحت هایی مانند شکستگی ابرو، بریدگی و سوختگی
  • استرس

در واقع می توان نتیجه گرفت که برخی دلایل ریزش ابرو در خانم ها و آقایان مشترک است.

کاندیدای مناسب کاشت ابروی مردانه


همانطور که گفته شد تمامی آقایانی که به یکی از دلایل فوق تمام ابروی خود و یا بخشی از آن را از دست داده و با نقص ابرو مواجه شده اند، کاندیدای مناسبی برای کاشت ابروی مردانه طبیعی هستند.

علاوه بر این بسیاری از مردان به دلیل نازک و کم حجم بودن ابرو های خود تمایل به کاشت ابرو و اصطلاح چهره خود دارند. بنابراین هم دلایل فوق و هم دلایل زیبایی بیشتر چهره می تواند باعث شود که آقایان کاندید مناسبی برای کاشت ابرو باشند.

داشتن دلایل فوق برای کاشت ابروی مردانه لازم است اما کافی نیست. در واقع تشخیص اینکه شما می توانید برای کاشت ابرو اقدام کنید یا خیر پس از مشاوره با جراح مشخص می شود چرا که ممکن است به دلایل زیر از کاشت ابروی مردانه منع شوید.

چه کسانی از کاشت ابرو منع می شوند؟


تمامی افرادی که به دلایل مختلف بانک موی مناسب ندارند یا تمامی موهای آنها سفید شده است از کاشت ابرو منع می شوند چرا که یکی از دلایل نتیجه بخش بودن کاشت ابرو داشتن بانک موی سالم است. اطلاعات کافی در این رابطه را در مقاله بانک مو مطالعه نمایید.
همچنین افرادی که بیماری های زمینه ای از قبیل بیماری های کبدی، قلبی، قند خون و فشار خون نامنظم دارند، ممکن است به تشخیص پزشک از کاشت ابرو منع شوند.

مزایای کاشت ابرو آقایان


موهای ابرو به صورت کاملا طبیعی رشد می کنند.
کاشت ابرو نتیجه دائمی داشته و ماندگاری طولانی دارد.
کاشت ابرو کمترین عوارض جانبی را دارد و پس از دوران نقاهت عوارضی در محل کاشت وجود نخواهد داشت.
روش های جدید کاشت ابرو نیاز به بیهوشی نداشته و از این رو حساسیت به داروهای بیهوشی در متقاضیان کاشت ابرو به حداقل می رسد.
جای زخم و عمل کاشت بر روی پوست باقی نمانده و به همین دلیل نتیجه کاشت ابرو بسیار طبیعی خواهد بود.

مراحل کاشت ابرو در آقایان



کاشت ابرو در اقایان نیز مانند خانم ها دارای مراحل طراحی ابرو، برداشت واحد های مو و کاشت ابرو انجام می شود.

طراحی ابروی مردانه


آقایان نیز مانند خانم ها لازم است با مورت پزشک خود طرح ابروی مورد علاقه خود را با پزشک مطرح می کنند و  پس از تایید پزشک و قابلیت انجام آن و متناسب بودن با فرم صورت مدل انتخابی آنها برای کاشت ابرو انتخاب می شود.

 

برداشت از بانک مو


با توجه به اینکه موهای ابرو بسیار نازک و ظریف هستند، برداشت مو به منظور کاشت ابرو معمولا از نواحی انجام می شود که موهای نازکی داشته باشد. موهای پشت گوش و بالای گردن بیشترین شباهت برای کاشت در ناحیه ابرو را دارد.

پس از برداشت مو متناسب با نیاز افراد برای کاشت، نگهداری و آماده سازی آن بسیار اهمیت دارد. برای این کار پزشک واحد های فولیکولی مو را به دقت بررسی کرده و آن را در محلول مخصوصی نگهداری می کند تا برای کاشت از آنها استفاده کند.

 

کاشت ابرو به روش SUT, FIT


در کاشت ابروی مردانه از جدیدترین روش های کاشت ابرو استفاده می شود. کاشت ابرو به روش FIT و کاشت ابرو به روش SUT جدید ترین روش هایی است در کاشت ابرو استفاده می شود. این روش ها کمترین خونریزی و جراحت در زمان برداشت واحد های فولیکول مو داشته و هم چنین با حداقل درد و خونریزی کاشت همراه هستند. به این ترتیب که واحد های مو به صورت تکی از محل برداشت جدا شده و در ناحیه ابرو به وسیله ابزار های پیشرفته قرار می گیرد.

این روش ها به بیهوشی نیاز ندارد و تنها محل کاشت به صورت موضعی بی حس می شود.
موضوع مهمی که موفقیت کاشت ابرو در هر دو روش فوق را به دنبال دارد، تبحر و تخصص پزشک است تا مو های برداشت شده را متناسب با فیزیولوژی ابرو در در جهت و زاویه مناسب ابرو قرار دهد به این ترتیب کاشت ابرو طبیعی با خواب مناسب خواهید داشت.
انتخاب روش کاشت ابروی خود را به پزشک خود بسپارید تا بهترین روش کاشت ابرو را با توجه به شرایط تان به شما پیشنهاد دهد.

 

مراقبت های پس از کاشت ابرو در آقایان


آقایان پس از کاشت ابرو باید مراقبت های زیر را انجام دهند تا بتوانند از کاشت ابروی خود بهترین نتیجه را بگیرند:

  • شستشوی ابروی آقایان بلافاصله پس از کاشت ابرو ممنوع است. آن ها سه روز پس از کاشت میتوانند به آرامی ابرو های خود را بشویند.
  • التهاب و قرمزی پس از کاشت ه از عوارض کاشت ابرو است پس از یک هفته بهبود می یابد در این مدت می توانید به آرامی  زخم های ایجاد شده را نوازش کنید.
  • از آلوده شدن محل کاشت ابرو جلوگیری نموده و در تمیزی ابرو دقت به خرج دهید تا در زخم های ابرو در معرض عفونت قرار نگیرد.
  • ظرف 2 هفته پس از کاشت از انجام ورزش های سنگین و رفتن به استخر اجتناب کنید.
  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب به منظور جلوگیری از افزایش تورم و التهاب پس از کاشت اصلا توصیه نمی شود.

موفقیت و ماندگاری کاشت ابرو در آقایان



موفقیت و ماندگاری کاشت ابرو در آقایان تا حد زیادی به عوامل زیر بستگی دارد:

فولیکول های موی برداشت شده


در صورتی که آقایان بانک موی مناسبی داشته باشند و فولیکول های برداشت شده کیفیت بهتری داشته باشد، میزان موفقیت کاشت ابرو می شود.

تخصص و مهارت جراح


میزان مهارت جراح در بسیاری از موارد از قبیل برداشت مو، انتخاب بهترین روش کاشت، دقت و ظرافت در نحوه کاشت ابرو، استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها می تواند در موفقیت عمل زیبایی کاشت ابرو تاثیر داشته باشد.

 

کلینیک کاشت ابرو


انتخاب کلینیک کاشت ابرو نیز در میزان موفقیت این جراحی زیبایی تاثیر گذار است. یک کلینیک تخصصی زیبایی، با بهره مندی از پزشکان متخصص، کادر درمان مجرب، اتق عمل های استاندارد و تیم مشاوره قوی می تواند به شما کمک کند تا دوران پیش از جراحی و پس از جراحی کاشت ابرو را به راحتی و بدون دغدغه پشت سر بگذارید.

 

رعایت توصیه های قبل و پس از کاشت ابرو


توصیه های قبل از کاشت ابرو و توصیه های پس از کاشت ابرو خود موضوع مهمی است که  در کاشت ابروی موفق بسیار تاثیر گذار است. عدم توجه به این نکات میتواند هزینه ای که بابت کاشت ابرو کرده اید را به باد داده و شما را از کسب نتیجه دلخواه ناامید کند.

 

هزینه کاشت ابرو در آقایان

  • هزینه کاشت ابروی مردانه به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله
  • تعداد گرافت های موی برداشت شده در هزینه تاثیر گذار است. هر چقدر این گرافت ها بیشتر باشد، هزینه بیشتری نیز به دنبال دارد.
  • از سوی دیگر روش کاشت ابرو نیز در هزینه کاشت تاثیر گذار است. انواع روش ها به دلیل اینکه به دستگاه های مختلفی برای برداشت و کاشت موی ابرو نیاز دارد در قیمت کاشت ابرو تاثیر گذار است. طبیعی است که روش های جدیدتر که تجهیزات پیشرفته ترین نیاز دارد و عوارض کمتری به دنبال دارد، گران تر از روش های قدیمی تر باشند.
  • کلینیک کاشت ابرو و تجهیزات کلینیک
  • تخصص و مهارت جراح

کاشت ابروی مردانه در کلینیک النا


کلینیک جراحی زیبایی النا ارائه دهنده انواع خدمات و جراحی های زیبایی، کاشت ابروی مردانه را با جدیدترین روش های کاشت، توسط متخصص ترین جراحان زیبایی و با پیشرفته ترین دستگاه ها ارائه می دهد.

منبع : کلینیک زیبایی النا